Tuesday, December 25, 2012

BreakFast Pertama Di Kuching

nampak gunung santubong dari balkoni....subhanallah....maha suci allah....

boleh nampak Masjid dan WaterFront 

wahhhhh...nampak bot penambang ulang alik ambik dan turunkan penumpang kat seberan nunnn.....

org tengah mancing dalam renyai2 hujan di pagi hari....

Ohoiiii...hoiiii.....adapun gambar kat atas ni gambar pagi2 selepas subuh...tapi taklah awal subuh...cuma lepas aku solat subuh terus aku naik ke tingkat atas untuk menghirup udara yg segar nyaman beserta tiupan angin sejuk bertemankan sungai sarawak....lalalalalala...sambil aku layan dengar lagu situasi-bunkface dari nokia e5....hahahahaha

Chopchop...anak2 semua sila siap sedia....jap lagi van sampai....banyak tempat kita nak pergi....

Sebelum tu kena isi perut dulu katttt......

sila baca sendiri.....hehehehe

sebab kitorang ramai...meja kalau disambung boleh jadi 4 hingga ke 5 meja.....

datang jauh2 roti canai jugak yg dibedalnya budak2 ni....apa darrrr

mee kolok....errr...bolehlahhhh

kak long order mee goreng...mak plak nasi goreng....rasanya so n so jer.....

sekadar mencuba.....

babang dan nasi goreng......
Masa makan ni abg aku order sate...tapi bukan sate ayam daging tapi sate kulit ayam...daging tak tahu pergi mana...rupanya dia tak campur...kalau sebatang tu kulit...kulit jerlah...kalau daging...daging jerlah takder kulit kat tengah2 yg macam biasa kita kat puchong ni buat....masa ada sate aku tak boleh nak klik2 sebab cinta meragam...rasa sate tu dan kuahnya oklahhh jugak....sapa suka makan kulit ayam memang puaslah makan....

Inchik dd order Mee Jawa...kikiki....memang dasar jowo...identiti tak bleh sorok....rasanya pun okay2 jer....tapi paling sedap air dialah..Teh Panas...memang sedapppp sangat...yg tu aku puji sangat2....rasa segar dan puas dapat minum Teh Panas kat situ...

promosi tak berbayar...hihihi
Harga boleh tahan jugaklah tinggi....standard kedai dialah....tapi bila korang guna TG ni korang tak yah susah2 nak risau pasal tempat makan dan tak yah sibuk2 nak belanja TG makan...sebab TG boleh makan percuma selagi dia ada bawak pelancong makan kat restoran diorang....hahahaha...---> aku punya TG bukan boleh makan percuma jerrr...siap menapau lagi tuuuuu....

pilihan inchik dd...Mee Jawa Sarawak

Biar gambar2 berbicara....to be continue....byeeee

--> sumber gambar dari aku punya instagram


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Osem Anda Disini Untuk DiKongsi